marți, 29 decembrie 2009

Inelușe împletite



Mi-a zis mie Mosul ca a fost primit cu niste fursecuri foarte bune, acasa la Laura Sava Am tras cu ochiul pe blogul Laurei si anul trecut am facut si eu reteta; tinand cont ca Mosul ne-a vizitat si in acest an trag concluzie ca i-au placut si cele pregatite de mine :D
Le-am facut si pentru acest Craciun, cu acelasi drag, mai ales ca ceea ce nu papa Mosul mananc eu :P

Ingrediente: 250 g. faina; 1 lingurita praf de copt; 125 g. unt moale; 1 ou; 50 g. zahar pudra; 1 plic zahar vanilat; 1 praf de sare; esenta de rom; 2 linguri cacao; 1 lingura frisca.

Am pus in robotul de bucatarie faina cernuta cu praful de copt, untul in fulgi, oul, zaharul pudra, zaharul vanilat si sarea. Le-am amestecat.



Aluatul obtinut l-am impartit in doua: o parte am framantat-o cu esenta de rom, iar cealalta jumatate cu cacao si frisca.



Cele doua aluaturi le-am invelit in folie si le-am dat la rece o ora.



Am modelat snurulete din cele doua aluaturi...



... pe care le-am impletit (unul alb si negru) si am format inele.



Le-am presat putin si le-am dat la cuptor, in tava tapetata cu hartie de copt, 13-15 minute.
Sunt delicioase!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu