joi, 3 iunie 2010

Spumă de mere

Am procedat intocmai ca aici si mi-a iesit un desert racoros, tare bun la gust. Parca mi-a placut mai mult aceasta varianta...



Am folosit:
3 albusuri,
5 linguri zahar,
6 mere,
50 ml frisca lichida.

Mai intai am copt merele in cuptor (spalate, le-am pus intr-o cratita pe care am introdus-o in cuptor pana s-au copt-verificate cu o scobitoare :D); merele coapte le-am decojit si le-am transformat intr-un piure.

Am batut spuma albusurile (cu un praf de sare), am adaugat si zaharul, treptat, mixand in continuare. Cand spuma de albus s-a intarit am adaugat piureul de mere si apoi si frisca lichida, batuta.
Compozitia omogenizata am turnat-o in pahare, pe care le-am dat la frigider, circa o ora.
Am pudrat spuma de mere cu putina scortisoara. Decorati-o dupa imaginatie... cu felii de mar, eventual.

Un comentariu: