duminică, 22 mai 2011

Prăjitură cu iaurt și fulgi de cocos by Laura Sava


Pe blogul Laurei Sava am gasit aceasta prajiturica rapida, delicioasa. M-a atras din prima clipa de cand am descoperit-o, am si notat-o in caietul meu cu retete. Ba chiar m-am si prezentat la market, pentru gris si iaurt.


Ingrediente:
Blat: 125 g unt,
500 g iaurt,
4 oua,
250 g zahar,
vanilie, 500 g gris,
1 praf de copt.
Sirop: 200 ml apa, 100 g zahar, zeama de la o lamaie.

Am frecat untul moale cu zaharul, apoi am adaugat, unul cate unul, cele 4 oua. Am adaugat iaurtul, apoi grisul amestecat cu praful de copt, am pus si vanilia (si vreo doua linguri de faina, asa mi-a venit pe moment).
Compozitia am turnat-o in tava tapetata cu hartie de copt si am introdus-o in cuptorul preincalzit, pentru cca. 30 minute la 175 grade.
Ingredientele pentru sirop le-am fiert 5 minute; am turnat siropul pe prajitura inca fierbinte.
Am portionat-o inainte de servire si am presarat-o cu fulgi de cocos.


Multumesc, Laura!!

8 comentarii:

  1. Ce galbena si pufoasa este.
    O dupa-amiaza placuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata super,cred ca e o bunatate!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. M-a luat pofta ! :P
    Arata ffff apetisant :) si vad ca e si usor de realizat si ieftina relativ .

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumesc pentru vizite!
    Intr-adevar, e buna prajitura, dupa mine ar fi mers inca putin sirop; e relativ ieftina, e usor de facut.

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi faci tu la ora asta... ai fost norocoasa ca te-ai dus la cumparaturi, dar eu in momentul asta as savura o patratica galbioara si pufoasa... Ce bine arata... Felicitari !!!

    RăspundețiȘtergere
  6. arata ca un chec cu lamaie ! grozava!

    RăspundețiȘtergere
  7. fσαятє fяυмσѕ вℓσg-υℓ şι ѕă αιвă σ zι fяυмσαѕă; *

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc pentru vizite!
    Thanks, Karolina!

    RăspundețiȘtergere