sâmbătă, 4 iunie 2011

"Musaca" de vinete


No, cum sa-i zic altfel decat musaca? Ideea e ca, aveam un borcan cu vinete, care "imi statea pe creier". Sa nu ma intelegeti gresit, vinetele conservate au stat foarte bine, salata pregatita din ele a fost gustoasa... dar, trebuia consumat si acest ultim borcan si ma tenta ideea de a-l pregati un pic altfel.

Am folosit: 1 conserva de vinete (puse de soacra-mea, cred ca erau acolo 3 vinete potrivite),
1 kg cartofi,
3 fire de ceapa verde,
branza rasa, dupa gust,
2 oua, 1 cescuta cu smantana,
1-2 rosii,
sare, piper...

Mai intai am pregatit cartofii, i-am curatat, i-am feliat; feliile de cartof le-am prajit usor si le-am scos pe prosoape de bucatarie, care au absorbit surplusul de ulei.

Ceapa am tocat-o marunt, am calit-o putin; peste ceapa am adaugat vinetele, tocate, si le-am lasat sa se incalzeasca un pic in tigaie, cat sa se intrepatrunda aromele.

Intr-un vas jena, uns cu unt, am asezat un strat de felii de cartof, apoi compozitia de vinete, iar un strat de felii de cartofi...


Deasupra am asezat felii de rosii, am presarat branza rasa. Puteti folosi cascaval, eu am avut cas pus la sare.


Deasupra am turnat ouale batute cu smantana si am introdus vasul in cuptorul preincalzit, pentru cca 40 de minute.
Pana s-a rumenit usor mancarea...


Am portionat, am mancat, etc...


Soacra-mii i-a placut cel mai mult!

10 comentarii:

  1. I bine cand i place la soacra mancarea ;) tare bine arata! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Buna, buna musacaua ta... in viziunea italiana e un fel de parmigiana, doar ca vinetele sint puse felii taiata pe lungime... Pupici si o duminica placuta !

    RăspundețiȘtergere
  3. musacaua de vinete,este unul din felurile mele preferate de mancare !

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte buna si apetisanta.
    Mi-ai facut pofta.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu fac musacaua asta,dar fara vinete!

    RăspundețiȘtergere
  6. Si mie mi-ar fi placut, pacat ca nu am stiut sa te vizitez.

    RăspundețiȘtergere
  7. mie imi place foarte mult!

    RăspundețiȘtergere
  8. Va multumesc tuturor pentru vizite!

    @Karolina, thanks!!

    RăspundețiȘtergere