marți, 21 iunie 2011

Panna cotta by Teo (rețetă testată)


In sfarsit i-a venit randul! Am ales reteta lui Teo.
Ramasesem cu putina frisca, de la prepararea inghetatei si a unui tort cu branza, pe care o sa-l postez cat de curand. Asa ca m-am decis sa fac o panna cotta, reducand cantitatile date de Teo, din pacate.


Am folosit:
250 ml frisca lichida (smantana dulce),
50 g zahar,
esenta de vanilie,
50 ml lapte,
5 g gelatina.

Am lasat gelatina sa se hidrateze in putina apa rece, cca 5 minute.
Frisca am pus-o pe foc, impreuna cu zaharul; cum am vazut ca da sa fiarba am adaugat gelatina si laptele rece. Am amestecat rapid, pentru incorporare, si am tras vasul de pe foc. Am pus si vanilia.
Amestecul obtinut l-am turnat in forme de silicon. Am dat la rece.


Am pus deasupra capsune, proaspete, usor zdrobite cu furculita si putin sirop (sirop pe care si l-au lasat capsunele presarate cu un pic de zahar).

5 comentarii:

  1. Imi place mult panna cotta,iar a ta arata foarte bine!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vreau si eu caci tare bine arata =p~ :)) Puup si o seara placuta!

    RăspundețiȘtergere
  3. este minunat acest desert si se face foarte simplu.ti-a iesit super fain.pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. chiar mi-e pofta de o portie de panna cotta asa ca iau una de la tine...asa de pofta :P

    RăspundețiȘtergere