marți, 19 iulie 2011

Înghețată de zmeură


Hmm, poate v-am plictisit cu atata zmeura... promit sa ma linistesc :))
Am facut si o inghetata. Foarte buna, cea mai buna din vara aceasta!

Am procedat intocmai ca aici, doar ca in loc de visine am pus un pahar de zmeura proaspata.

La un pahar de zmeura am folosit tot un litru de iaurt, 250 ml frisca (puteti pune 300 ml), 200 g zahar (puteti pune si 150, daca zmeura e dulce), zeama de lamaie si 4-5 frunze de menta, tocate.
Am urmat metoda de care va scriam mai sus, intocmai. Am mai amestecat in caserolele puse la congelat, din cand in cand.


Excelenta, parfumata, aromata, nu mai am cuvinte!

14 comentarii:

  1. Woaw, woaw, delicioasa! Arata foarte bine asa cum imi place mie! pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce poate fi mai bun decat o inghetata

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar imi faci pofta cu inghetata, super.

    RăspundețiȘtergere
  4. Super buna si aromata tb sa fie, si ce culoare frumoasa are!

    RăspundețiȘtergere
  5. :(((((( cand se inventeaza teleportarea ???de vis arata inghetata ta.pupic

    RăspundețiȘtergere
  6. Tu te-ai plictisit de facut cu zmeura si de mancat iar eu inca nu am cumparat vara asta....ce culoare fina are inghetata ta si ce parfumata trebuie sa fie....
    Eu nu am curaj sa incerc sa fac inghetata dar,vad la voi toate combinatiile si pare atat de simplu..
    Te pup si o seara placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu nu m-am plictisit de zmeura!La cum arata...

    RăspundețiȘtergere
  8. Delicioasa!Vin la o portie!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Desertul perfect pentru zilele astea toride.

    RăspundețiȘtergere
  10. Racoritoare si binevenita in aceste zile caniculare.
    Seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  11. Un deliciu si cu fructele alaturi. Arata irezistibil. Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. Ce bine arata si ce culoare frumoasa are înghetata!

    RăspundețiȘtergere