joi, 28 iulie 2011

Prăjitură... cu de toate

Nu am mai scris de cateva zile... prea multa caldura, iar eu la caldura mai dau si rateuri :D Si nici chef nu prea am avut...
Prajitura aceasta o postez pentru ca are, printre altele, si visine in compozitie si daca tot am tinut-o luna asta cu visine/zmeura... cum era sa caut altceva sa postez:D


Ingrediente:
1,5 cana zahar,
1 cana ulei,
2 cani coca-cola,
(optional: 3-4 linguri gem),
un praf de sare, esenta de vanilie,
1 varf cutit bicarbonat,
1 praf de copt,
4-5 linguri cacao,
3,5-4 cani faina,
visine, ciocolata,
1 glazura cu gust de cioco, de la Dr. Oetker (in cazul meu).

Am mixat uleiul, cola (puteti pune apa minerala/lapte) si zaharul, impreuna cu sarea si esenta. Daca doriti puneti si niste gem. Am adaugat mai apoi, in cateva transe faina cernuta impreuna cu praful de copt si cacaua, am pus si bicarbonatul stins in putin otet/zeama de lamaie.

Compozitia obtinuta seamana cu o smantana mai groasa.
Am adaugat visinile fara samburi si ciocolata taiata bucati mici, am amestecat usor.
Am turnat compozitia in tava tapetata cu hartie de copt si am introdus tava in cuptorul preincalzit la 180 de grade. Am lasat-o in cuptor cca 45 minute (faceti testul scobitorii, pentru siguranta).
Am preparat glazura conform indicatiilor de pe plic si am turnat-o pe prajitura.


Alta data am pus in compozitie 1/2 cana nuca de cocos, iar prajitura am pudrat-o cu zahar pudra.


Cam asta e, nu-i cine stie ce, ideea e ca se face rapid si cu ingredientele avute la indemana.


14 comentarii:

  1. Chiar daca as putea-o numi de recupero pentru ca pui ce ai la indemana,arata foarte,foarte bine!!!Pare cine stie ce sofisticata...dar e simpla si ca o prajitura de casa ...babuesc ca foarte buna!
    Pupici si o zi placuta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata bine si pare pufoasa prajiturica.
    Ce fel de glazura ai folosit?Îmi place textura :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Petro, merci!! A fost buna, intr-adevar :)
    @ Maya, la glazura am cam trisat, am folosit glazura la plic, din aceea care se prepara cu cateva lingurite de apa. Cand sunt in criza de timp apelez si la asa ceva.

    RăspundețiȘtergere
  4. Interesanta prajitura ta,delicioasa,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Alexandrina eu zic ca arat foarte bine, si cred ca a fost buna la gust! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Adica m-am prezentat tirziu ca nu mai e... Si puteam sa jur ca ai pus si visine, asa ca sa-mi faci pofta... Dar macar o firimitura mica, tot fur, ca sa simt gustul delicios... Pupici !!!

    RăspundețiȘtergere
  7. Foarte bine arata si sigur delicioasa!!! O zi placuta!

    RăspundețiȘtergere
  8. ┏┓┏┳━━┳┓┏┓┏━━┓
    ┃┗┛┃━━┫┃┃┃┃ ╭╮ ┃
    ┃┏┓┃━━┫┃┫┗┫ ╰╯ ┃
    ┗┛┗┻━━┻━┻━┻━━┛


    ............(¯`v´¯)
    ...........(¯` ✿´¯)
    .......✿..(_.^._)
    ..........✿.√,•*´✿
    ..(¯`v´¯) •./¸✿
    .(¯` ✿ .¯))✿/¸.•*✿
    ..(_.^._)√•*´¨¯(¯`v´¯).
    ..✿•*´)//*´`*(¯` ✿ .¯)
    .....✿´)//¯`*•´(_.^._)
    ▒▒(¯`•♥•´¯)▒░░
    ▒▒▒`•.,.•´¯✿
    ❤.¸.•*✿ ❤
    ▀▌▌█▀▐▀▐▀▐▐▀▐▀▐█▐▐█ ░
    ░▌▌█░▐▀▐▀▐▀░▐▀▐▐█▐ █░
    ░███░▐█▐█▐▀▌▐█▐░█▐█ ░

    RăspundețiȘtergere
  9. ┏┓┏┳━━┳┓┏┓┏━━┓
    ┃┗┛┃━━┫┃┃┃┃ ╭╮ ┃
    ┃┏┓┃━━┫┃┫┗┫ ╰╯ ┃
    ┗┛┗┻━━┻━┻━┻━━┛


    ............(¯`v´¯)
    ...........(¯` ✿´¯)
    .......✿..(_.^._)
    ..........✿.√,•*´✿
    ..(¯`v´¯) •./¸✿
    .(¯` ✿ .¯))✿/¸.•*✿
    ..(_.^._)√•*´¨¯(¯`v´¯).
    ..✿•*´)//*´`*(¯` ✿ .¯)
    .....✿´)//¯`*•´(_.^._)
    ▒▒(¯`•♥•´¯)▒░░
    ▒▒▒`•.,.•´¯✿
    ❤.¸.•*✿ ❤
    ▀▌▌█▀▐▀▐▀▐▐▀▐▀▐█▐▐█ ░
    ░▌▌█░▐▀▐▀▐▀░▐▀▐▐█▐ █░
    ░███░▐█▐█▐▀▌▐█▐░█▐█ ░

    RăspundețiȘtergere
  10. Multumesc pentru vizite!
    Thanks, Karolina!

    RăspundețiȘtergere
  11. Hihi n-am facut prajitura cu cola in compozitie.. cum e blatul? ca cel de negresa la consistenta? de aratat e misto rau.. mai ales glazura... M-as topi langa ea si-n ea ;)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  12. Asa ... cu de toate e cea mai buna! Comdinatia visine-cioco e super. :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Anto, e ca o smantana mai groasa, de fapt eu la prajituri cam asta urmaresc, ma mai invart cu faina pana zic eu ca e ok. Cat despre glazura, doctoru`sa traiasca :D De data asta;)
    @ Brandusa, merci!

    RăspundețiȘtergere