duminică, 27 mai 2012

Chinese fortune cookies by Andreea

DSC04504

M-am decis sa particip la concursul organizat de Andreea. Doritorii pot accesa link-ul acesta. La multi ani blogului tau, Andreea, la cat mai multe retete delicioase! Am ales sa pregatesc cateva delicate prajiturele cu ravas, mi s-au parut tare simpatice.

 DSC04509

Iata ingredientele, dupa cum se observa si in fotografie:

 DSC04491

2 albusuri, 8 lingurite zahar, 3 lingurite ulei, 1/2 lingurita esenta de vanilie, 1/2 lingurita esenta de migdale, 8 lingurite faina, 2 lingurite amidon, 3 lingurite apa. Si cateva ravase.

Dupa ce incingem cuptorul si tapetam o tava cu hartie de copt, mixam bine albusurile.

 DSC04495

Adaugam jumatate din cantitatea de zahar, esentele si uleiul, apoi mixam in continuare. Adaugam si restul de zahar, si faina amestecata cu amidonul.

 DSC04496

Amestecam bine, dupa care incorporam si apa. Luam cate o lingura de compozitie...

 DSC04497

... si turnam in tava, pe hartia de copt. Nivelam cu spatele lingurii compozitia pana obtinem un cerc cu diametrul de cca 5 cm.

 DSC04501

Dam tava la cuptor, pentru 5 minute, sau pana incep sa se maroneasca marginile cercurilor. Am lucrat, dupa cum spune Andreea, cu cate doua ”cercuri”, deoarece se intaresc repede. Dezlipim un cerculet, cat este inca fierbinte, cu o spatula sau un cutit, il intoarcem pe partea care a stat lipita de hartia de copt, asezam pe mijloc ravasul indoit in doua si unim marginile fursecului, apasand, sa se lipeasca. Mulam fursecul pe marginea canii, cateva secunde. Continuam cu restul de aluat; fursecurile obtinute le asezam in cescute, cu deschizatura in jos, ca sa nu se dezlipeasca. Cand s-au uscat le transferam pe farfurie.

 DSC04502

Devin mai crocante cu cat se pastreaza mai mult (inchise in cutii de metal).

 DSC04508

6 comentarii:

  1. Ti-au reusit foarte bine, felicitari ! Pot sa ma servesc si eu cu un ravas ? multumesc :)
    pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Chiar ca sunt interesante , iar tie ti-au iesit super !!!Bafta la concurs !!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase prajiturelele!!!Pup si bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce faine sunt... Bafta la concurs!!
    Pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Intotdeauna mi-=am dorit sa fac asa ceva si niciodata nu m-am mobilizat. Ale tale arata tare bine si-s incurajatoare....poate-mi adun energia.
    Bafta la concurs!

    RăspundețiȘtergere
  6. Multumesc pentru participarea la concurs! Super ti-au iesit! Mi-ai facut mare pofta cu ele! Imi vine sa ma apuc de o tura! :)

    RăspundețiȘtergere