joi, 12 septembrie 2013

Pateuri cu cremă de brânză şi roşii

DSC08701

Pe blogul Bucatareselor vesele gasiti o multime de idei de aperitive; am ales si eu cateva pe care le-am pus in practica; mi-au placut in mod deosebit aceste pateuri, cu siguranta voi repeta reteta.


DSC08700

Ingrediente: aluat foietaj (1 pachet),
6 cuburi de crema de branza cu smantana Delaco,
2 cepe rosii,
cateva rosii cherry,
2 linguri ulei de masline,
1 lingurita de zahar,
sare,
fulgi de chili, daca doriti - eu nu am mai pus.

DSC08711

Taiem ceapa rondele (de fapt, eu am taiat-o julienne) si o calim in uleiul de masline, putin, pana incepe sa se inmoaie. Saram, dupa gust si presaram o lingurita de zahar.
Decupam aluatul, in forme dreptunghiulare, si asezam in mijlocul fiecarui dreptunghi cate o lingura de ceapa.
Coacem, in cuptorul preincalzit, intr-o tava tapetata cu hartie de copt (eu nu am folosit, nu a fost nevoie), pana incepe sa se rumeneasca usor aluatul pe margini.
Scoatem tava din cuptor si punem pe fiecare pateu bucatele de branza si rondele (in cazul meu, feliute) de rosii (lucrati cat de repede se poate!). Daca doriti, presarati fulgii de chili, eu am pus putin busuioc.
Coacem  pana se rumeneste frumos foietajul.

DSC08708

Sunt bune si calde, dar si reci.

DSC08713

DSC08714

3 comentarii: