duminică, 24 noiembrie 2013

Fursecuri cu ciocolată

DSC09020

Noiembrie. Brr! Abia astept zapada, vacanta... Dupa cum cred ca s-a observat nu prea am mai dat pe aici, din lipsa de timp; am retete pregatite, poze prelucrate... etc... Noroc ca mai exista (inca) "Dulce Romanie"; luna aceasta provocarea e gazduita de Liana si Laura si presupune sa gatim ceva cu varza, sau niste fursecuri. Ei, eu am incercat o reteta de fursecuri, nu mai apuc sa pregatesc altceva asa ca o sa trimit fetelor ceea ce am reusit sa fac. 


DSC09031

Reteta e simpla, dar, m-a lasat usor nedumerita, in sensul ca am fost nevoita sa umblu la cantitatea de faina.
Ingrediente:
100 g unt, moale, la temperatura camerei,
100 g zahar brun,
300 g faina (eu am folosit doar 200),
1 ou,
1/2 plic praf de copt,
1 lingurita cacao,
1 lingurita scortisoara,
100 g ciocolata de menaj, taiata bucati mici, cu cutitul (sau fulgi de ciocolata).

DSC09043

Amestecam untul cu zaharul, pana se formeaza o crema spumoasa, pufoasa.
Amestecam restul ingredientelor; peste ele adaugam crema pufoasa si incorporam. 
Dam amestecul la frigider 30 de minute.
Repartizam compozitia cu lingura, formand mici gramajoare, intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

DSC09013

Coacem, la 200 de grade, in cuptorul preincalzit, pana se auresc.

DSC09016

DSC09038

2 comentarii: