luni, 24 martie 2014

Salată cu spanac, tofu şi cherry



Provocarea "Dulce Romanie" a ajuns la final... O poveste frumoasa, care s-a intins pe parcursul a trei ani si care contine muulte retete, trimise de cei care au participat cu entuziasm la acest proiect. Of, chiar imi pare rau ca trebuie sa scriu pentru ultima oara o reteta pentru "Dulce Romanie"...
Ideea acestui proiect i-a apartinut Mihaelei, careia ii multumim pentru gazduire! Minunata idee ai avut, Mihaela! Iti doresc toate cele bune!
Ultima gazda a provocarii va fi Elena, asa ca, daca ati gatit ceva cu lactate si/sau legume verzi, trimiteti-i un mail Elenei. Eu asa am sa fac :)


Iata o reteta simpla, potrivita crizei de timp liber in care am intrat si pentru care am avut nevoie de cateva ingrediente:
o caserola de baby spanac (frunzele le-am spalat si le-am lasat la scurs, apoi le-am taiat in fasii mari),
250 g rosii cherry, am gasit la Carrefour niste rosioare chiar gustoase,
300 g branza tofu, marca "Inedit", parca am ales sortimentul cu ardei, taiata cubulete.
ceapa rosie (1/2), taiata julienne, (eu am folosit si cateva fire de ceapa verde, pe care le-am taiat mai maruntel),
o lingura de seminte de floarea soarelui,
sare, piper - dupa gust, ulei de masline, putina zeama de lamaie.

Am amestecat cu grija toate ingredientele, am potrivit gustul de sare, am stropit cu ulei de masline si zeama de lamaie si am amestecat usor.
Asta a fost tot.
Multumim, Elena, pentru gazduire!



Un comentariu: