luni, 1 iunie 2015

Tort cu cremă de brânză şi piersici

DSC04617

Salutare!! Nu ne-am vazut de ceva vreme... trebuia sa revin, macar azi, de 1 iunie, sa urez "La multi ani!" tuturor copiilor :)
Si sa postez, cum se putea altfel, o reteta de tort :)


Se vede cand e facut tortul, da? Ei, pana acum nu am reusit sa scriu si pe blog despre acest desert...

DSC04602

Repejor, ingredientele:

Avem nevoie de un blat de tort, cumparat sau facut,
o conserva de compot de piersici SunFood,

DSC04594

400 g crema de branza Goldessa, de la Lidl,
400 ml frisca lichida Pilos, tot de la Lidl (sunt incantata de frisca asta, imi iese fara emotii),
1 plic gelatina,
150 g zahar (sau cat vreti de dulce sa fie tortul).

DSC04592

Eu am facut un blat din 6 oua, 180 g zahar, 160 g faina, 20 g cacao. Ouale le-am mixat bine, cca 20 de minute, impreuna cu zaharul, un praf de sare si niste esenta de vanilie, pana si-au marit volumul si s-au albit. In spuma de ou am adaugat faina cernuta impreuna cu cacaua, in trei transe, si am amestecat usor cu o lingura de lemn, de jos in sus. Am turnat compozitia intr-o forma de copt detasabila si am copt blatul, la 180 de grade, in cuptorul preincalzit, timp de 30 de minute (faceti testul scobitorii, pentru a va asigura ca e totul in ordine).

DSC04596

Am lasat blatul la racorit, pe un gratar pentru prajituri. Rece, l-am taiat in trei felii.

Pentru insiropat am folosit zeama de compot.

DSC04597

Separat am mixat crema de branza cu zaharul. Am incorporat si gelatina, hidratata, in prealabil, in apa rece, cat s-o acopere, apoi tinuta la bain marie pana s-a lichefiat. Am batut bine frisca si am adaugat-o, usor, in crema de branza.

!! Am pus deoparte putina frisca, pentru ornat. La mine frisca ramasa fu galbena, m-am jucat nitel cu niste colorant. Puteti sari peste acest pas.

DSC04603

Am trecut la montarea tortului: am asezat o felie de blat pe un platou si am asezat in jurul ei inelul formei de copt detasabile. Am insiropat, am presarat bucati de piersica din compot, din loc in loc, am pus deasupra 1/2 din crema de branza. Am asezat a doua felie de blat si am repetat pasii descrisi anterior.
Am acoperit tortul cu a treia felie de blat, pensulata cu zeama de compot.

DSC04619

Am dat tortul la rece, pentru cateva ore, dupa care am inlaturat inelul formei detasabile. L-am imbracat in frisca ramasa.

Am ornat tortul cu ciocolata topita, cu piersici si cu zmeura.

DSC04616

DSC04609

DSC04608

DSC04605

DSC04599

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu