sâmbătă, 18 iulie 2015

Salată cu fasole, năut şi cuş-cuş

DSC02422

Imratisarea virtuala a acestei luni ii este adresata Gabrielei. De pe blogul ei am ales sa pregatesc o delicioasa salata.




Ingrediente:
1 conserva de fasole rosie,
1 conserva de naut SunFood,
3/4 ceasca cus-cus,
1/2 morcovi (baby, daca aveti),
zeama de lamaie,
patrunjel (eu nu am avut patrunjel verde la indemana),
ceapa verde, taiata fin,
sare si piper, dupa gust.

Intai am pregatit cus-cus-ul, conform indicatiilor de pe pachet (am dat in clocot o ceasca cu apa si putin ulei si putina sare, am adaugat cus-cus-ul, am amestecat bine, am oprit focul; am acoperit vasul si am lasat cus-cus-ul sa se umfle, cca 10 minute).

Am fiert morcovii si i-am taiat bastonase. Am spalat si scurs fasolea si nautul.

Am amestecat toate ingredientele intr-un bol, am stropit cu zeama de lamaie si am potrivit gustul cu sare si piper.

Yum!

DSC02401

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu