joi, 11 februarie 2016

Biscuiți pentru Moș Crăciun

DSC06148

Stiu, e deja februarie, dar nu am reusit pana acum sa va arat ce am pregatit noi pentru Mosul :) Si cum e o noua luna de Virtual Hug, provocare lansata de Cristina, m-am gandit sa va aduc in atentie un blog care mie imi place foarte mult, si anume blogul lui Sara si Miki, Culorile din farfurie.


Reteta lor e un pic altfel, ei au pregatit niste braduti, eu m-am orientat dupa preferintele noastre si ne-au iesit niste stelute roz, pe care le-a mancat si Mosul, dar si noi :D

DSC06146

Ingrediente: 200 g unt,
100 g de zahar pudra,
1 ou mare,
300 g faina,
colorant alimentar rosu.

Am amestecat faina cu untul rece, taiat cuburi. Intr-un bol am amestecat oul cu zaharul, apoi am pus si colorantul.
Am amestecat cele doua compozitii. Am format o minge din aluatul rezultat; am infoliat bila de aluat si am dat-o la rece, 20 de minute.

Am intins foaia de aluat si am decupat stelute, pe care le-am copt in tava tapetata cu hartie de copt, cca 15 minute la 170 de grade, in cuptorul preincalzit.

DSC06155

DSC06160

DSC06161

Multumim pentru reteta, Sara si Miki!!

2 comentarii: