joi, 21 iulie 2011

Clafoutis cu vișine (by Alison)


Alison ne-a prezentat un clafoutis superb!
Atat de mult mi-a placut incat m-am hotarat sa-l incerc si eu. Am folosit visine, si am adaugat si cateva felii de piersica (cca 500 g fructe).

Reteta, pe scurt (by Alison).

Am mixat 3 oua cu 80 g zahar, zahar vanilat (2 pliculete) si un praf de sare; am adaugat 100 g faina si mai apoi 200 ml lapte, treptat. Compozitia obtinuta (asemanatoare cu cea de clatite) am turnat-o peste fructe (fructele asezate in forma de tarta unsa cu unt).


Forma mea de tarta are 28 cm diametru, asa ca al meu clafoutis nu prea a avut inaltime, la propriu vorbind :)) Pentru ca... desertul a fost la inaltime! L-am apreciat foarte mult, drept urmare a disparut ca prin minune.

Multumesc, Alison!






Un clafoutis frumos am vazut si la Teo, cu frisca lichida in compozitie.

7 comentarii:

  1. Super imi place reteta. O zi placuta...

    RăspundețiȘtergere
  2. n-am facut genul asta de prajiturica inca dar sigur incerc.arata bine,bine.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  3. Si mie imi place reteta dar,nu am visine...cred ca era foarte buna ,eu n-am facut clafoutis niciodata.
    Pupici si o zi buna!!!
    ps am sculptat un nou pepene azi,treci sa-l vezi daca-ti face placere...

    RăspundețiȘtergere
  4. Super bun, am facut si eu cu piersici! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Noua ne-a placut foarte mult. Gustoasa si aromata.

    RăspundețiȘtergere
  6. Iar ma faci sa salivez...........buuuuuuuuuuuuna.

    RăspundețiȘtergere
  7. ppffff, la cum arata cu greu ma pot abtine si nu cred ca rezista mult dupa ce e terminata, prea delicioasa si apetisanta :D

    RăspundețiȘtergere