miercuri, 4 noiembrie 2009

Mini-tarte cu ton

Iata un aperitiv usor de pregatit; eu am facut aceste tarte la aniversari, pentru copii. Poza pe care v-o prezint e facuta cu ocazia uneia dintre aceste aniversari.




Avem nevoie de:
aluat de foietaj, din comert; 1 cutie ton maruntit in ulei; branza (orice tip, cascaval, telemea, cas, etc...); 1-2 oua, 2 rosii, busuioc; cascaval ras, pentru gratinat.

Cum am procedat:
Am folosit niste forme de briose, pe care le-am uns cu unt si le-am tapetat cu aluat de foietaj.
Tonul, scurs de ulei l-am amestecat cu branza rasa, rosiile decojite, taiate cubulete, ouale batute bine; am condimentat cu busuioc.
Deasupra am presarat cascaval ras apoi am introdus formele in cuptorul preincalzit.
Cine doreste poate adauga in compozitie ardei gras, sau gogosar, masline...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu