sâmbătă, 21 noiembrie 2009

Ruladă cu banane



Va scriu reteta exact cum am preluat-o de la cumnata mea. Daca doriti o puteti prepara cu unt; fiind post, eu am optat pentru margarina.

Ingrediente:
Foaia de biscuiti: 300 g zahar, 300 ml apa, 2 linguri margarina, 2 linguri cacao, 1/2 kg biscuiti.
Crema: 1 pachet margarina, 200 g zahar, 2-3 linguri cacao, 2-3 plicuri zahar vanilat, esenta de rom.
2-3 banane.

Mod de preparare: Zaharul, apa, margarina si cacaua se amesteca si se pun la fiert. Cand da in clocot se trage oala de pe foc. Biscuitii se dau prin masina sau se sfarma cu sucitorul (eu i-am dat prin robot) si se incorporeaza in siropul de mai sus. Se lasa la racit.
Se freaca spuma margarina cu zaharul, zaharul vanilat, cacaua si esenta de rom (cateva picaturi).
Se intinde pe un celofan compozitia de biscuiti, dandu-i-se forma dreptunghiulara. Se unge foaia cu crema, se aseaza pe lungime 2-3 banane decojite si se ruleaza.
Se da la rece, pana a doua zi.

Daca doriti puteti prepara o alta crema: folositi un pachet de margarina, 200 g zahar, 100 g nuca de cocos, 2-3 plicuri de zahar vanilat.

2 comentarii:

  1. Arata bine rulada...vroiam sa te intreb,daca pun unt ii schimba in vreun fel gustul?
    Felicitari

    RăspundețiȘtergere
  2. Micki, merci! S-ar putea sa iasa chiar mai buna cu unt; eu pana acum am facut-o doar cu margarina, dar asta doar pentru ca am pregatit-o in perioade de post.

    RăspundețiȘtergere