miercuri, 4 noiembrie 2009

Blat de tort, cu nuci

Tare imi place acest blat, are un gust deosebit, in combinatie cu frisca, de exemplu...



Pentru a realiza acest blat avem nevoie de:
6 oua, 300 g zahar, 100 g nuca macinata, 200 g faina, 10 linguri cu apa rece, 1 lingurita bicarbonat, stins cu zeama de lamaie, un praf de sare.

Cum am procedat:
Am separat ouale. Galbenusurile le-am mixat bine cu zaharul, pana s-au albit; am adaugat apa rece, lingura cu lingura, mixand pentru incorporare.




Apoi am pus si faina, nuca, bicarbonatul si am amestecat bine.



Am batut spuma albusurile, cu un praf de sare. Le-am adaugat in compozitia cu galbenusuri, amestecand usor, de jos in sus.




Compozitia am turnat-o in forma de tort (24 cm diametru) tapetata cu hartie de copt si am dat forma la cuptor (care trebuie preincalzit), cam 40 de minute (sau pana trece testul scobitorii).

Blatul se taie in doua, sau in trei, se insiropeaza si se umple cu frisca, sau dupa preferinta.
Atasez cateva fotografii, facute la diverse ocazii.








Timp de preparare: cca o ora, incluzand si timpul de copt. Ingredientele sunt pentru 16 felii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu