luni, 13 aprilie 2020

Rămâi activ și pozitiv

Adevărul e că prea trăiam pe repede înainte și timpul nu era mai niciodată suficient... Acum avem timp din plin. Sper doar să ajungem să-l putem prețui.
Mie una îmi lipsește mișcarea, sunt o persoană destul de activă, iar acum, în plină stare de urgență, mi se mai întâmplă să mă învârt ca un leu în cușcă. Sigur, încerc să profit de acest timp, să mă odihnesc, să fac lucruri pe care altă dată le amânam...



Dar, cum rămâne cu sportul? Este foarte important să facem mișcare, exercițiile fizice având un rol benefic pentru sănătatea organismului, dar și pentru psihic. În timpul efortului fizic creierul se oxigenează mai bine, iar exercițiile fizice reprezintă unul dintre factorii care stimulează producția de serotonină - hormonul fericirii -, care are multiple beneficii (reglează starea de spirit, reduce anxietatea, etc.). Exercițiile fizice dau forță inimii și plămânilor tăi, luptă împotriva afecțiunilor cronice (mai ales pe partea de prevenție) și te ajută să-ți controlezi greutatea.
Am fost nevoită să mă adaptez noilor condiții/restricții, ca mai toți ceilalți; fac mișcare în continuare acasă, iar pentru asta mi-e de foarte mare ajutor internetul. Găsesc diferite programe, sfaturi, exemple pe youtube, pe instagram, pe diferite alte pagini, la o simplă căutare pe internet. Desigur, am și câteva abonamente pe youtube, de care profit pentru a mă menține în formă.
Dacă tot m-am ocupat de sănătatea organismului meu, am mers la nivelul următor: am conceput un mic program de exerciții fizice pentru elevii mei, care poate fi lucrat zilnic, la înviorare. Cât a durat până am filmat, tăiat, reluat, editat... asta e altă poveste, chiar pot spune că m-a solicitat la maxim această parte :))  Iată ce a ieșit:

                       

Ce este important de știut? Trebuie să folosim echipament de sport, obligatoriu vom începe cu o încălzire (vă mai amintiți, probabil, de la ora de educație fizică...) Abordați exercițiile de la ușor la greu, de la simplu la complex (nu o luați tare din prima); e de preferat să lucrați cu fereastra deschisă, asta dacă nu vă permiteți să ieșiți în aer liber. Febra musculară trece tot cu mișcare așa că nu o lăsați să vă descurajeze. Nu în ultimul rând, nu neglijați hidratarea! Am putea încerca să facem acest lucru cu ajutorul apei minerale Stânceni, o apă care are un conținut bogat în minerale (sodiu, calciu și magneziu) și care oferă o hidratare optimă, susținând buna funcționare a organismului. Sursele Stânceni sunt situate, departe de sursele de poluare, în Carpații Orientali, zona protejată Parcul Național Călimani. În 2019 apa minerală naturală carbogazificată Stânceni a primit distincția Gold Award în cadrul competiției internaționale World Selection.
Eu, de exemplu, îmi încep ziua cu un pahar cu apă, în care adaug (ce-i drept, nu tot timpul) zeamă de lămâie. Apoi, pe parcursul zilei, îmi continui hidratarea.


Reținem deci că trebuie să facem zilnic exerciții fizice și să ne hidratăm corespunzător, să ne urmărim cu mai multă atenție alimentația și regimul de somn, să menținem o atitudine pozitivă, nu de alta, se încheie perioada aceasta și trebuie să ieșim din casă (cu ușurință) :)
Sănătate!!

*Acest material conține plasare de produse.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu