vineri, 25 noiembrie 2011

Ciupercuțe cu sos de hrean

DSC02904

Nu am uitat de "Dulce Romanie", doar ca nu am prea avut timp...
Am vazut la "Cireasa" reteta ciupercutelor, propusa de Nicoleta Voica. Sosul de hrean l-am facut dupa cum stiu eu. A iesit o combinatie delicioasa, care nu rezista mult timp pe masa.

Intai pregatesc palarioarele ciupercutelor, pe care le trec prin pesmet, ou batut cu niscai sare si iar prin pesmet, apoi le rumenesc in ulei; le scot pe prosoape de hartie.
Curat doua bucati de hrean, pe care apoi le dau pe razatoarea cu ochiuri mici. Incalzesc putin pe foc hreanul ras, impreuna cu putin zahar; il amestec imediat cu o cana de smantana.
Tot imediat mancam :D

DSC02901

Daca doriti puneti si niste iaurt in sos.

DSC02902

12 comentarii:

  1. Daaa! Imediat mancam!
    Eu sunt pe drum... tine-le calde ca acus sosesc :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ciupercile imi plac tare mult.Arata apetisant.O zi buna.

    RăspundețiȘtergere
  3. mmmmmm. ma uit la poze si-mi ploua in gura. ciupercute, hrean, bun bun :)

    RăspundețiȘtergere
  4. N`am facut niciodata ciupercute pane.. Cred ca la mama am mancat cand eram copii.. Imi place combinatia pe care ai ales`o. Pupici, weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
  5. Va multumesc frumos! Va astept la masa, sunt atat de bune!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Am notat reteta pt hrean si ne-a lasat gura apa. Am aflat noi cum ca oracolul din Delphi zicea: "Hreanul valoreaza greutatea lui in aur" ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ciupercute imi plac la nebunie!! si sosul de hrean se potriveste de minune cu ele!! Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Amelia, ai dreptate!
    @ Karolina, thanks!
    @ Teo, Cristina, multumuesc, poftiti!
    @ Danuta, multumesc! Duminica frumoasa!

    RăspundețiȘtergere