duminică, 27 noiembrie 2011

Baghetă cu măr, țelină și hrean

DSC03007

Mi-ar fi placut sa va ofer niste fotografii mai frumoase, dar pana am terminat cu bucatareala s-a inserat, asa ca nu am mai avut conditii optime pentru sedinta foto :(

Reteta e dintr-o Carticica Practica si s-a dovedit a fi una destul de interesanta. Desigur, am pregatit-o cu ocazia provocarii "Dulce Romanie" din aceasta luna.

* Nu uitati, astept mailuri cu propunerile voastre pana pe 28 noiembrie.

Iata si ingredientele:
1 bagheta,
2 cartofi,
1 telina mica,
1 mar,
1 radacina mica de hrean,
1 lingura mustar (nu am mai pus),
75 g margarina,
frunze de telina,
sare.

Mai intai fierb cartofii (spalati, curatati de coaja, taiati sferturi) in apa usor sarata; ii zdrobesc cand sunt gata si ii amestec cu 50 g margarina.
Curat telina, marul si hreanul; spal frunzele de telina.
Rad fin hreanul, iar marul si telina le dau pe razatoarea cu gauri mari.
Tai marunt frunzele de telina.

In piureul de cartofi incorporez hreanul, telina si marul rase, verdeata, (mustarul) si sare dupa gust.
Tai bagheta in 5 (6) bucati si indepartez miezul; umplu bucatile de bagheta cu compozitia de cartofi si le asez intr-o tava unsa cu margarina ramasa. Dau vasul la cuptor 15 minute.

DSC03013

Bagheta umpluta e buna calda :)

DSC03012

9 comentarii: