sâmbătă, 19 noiembrie 2011

Focaccia cu ceapă și măsline by Mimmi

Scurt si la obiect: particip la un concurs, organizat de Mimmi & Laura, un concurs culinar. M-am decis destul de greu asupra retetei cu care sa particip... Am ales sa coc o focaccia.

DSC02898

300 g faina,
10 g drojdie proaspata,
100 ml apa calduta,
100 ml lapte caldut,
1 lingura zahar,
1/2 lingurita sare,
masline,
3 linguri ulei,
1 ceapa potrivita,
oregano.

Amestec drojdia cu zaharul si cu laptele caldut si o las cca 10 minute, sa se "umfle".
Asez intr-un bol faina, pun pe margini sarea, 2 linguri de ulei, iar in mijloc pun maiaua.
Framant bine aluatul cu cca 100 ml apa calduta si las la dospit 1 ora.
Intind aluatul intr-o tava unsa cu ulei si tapetata cu faina; ung deasupra cu ulei, asez ceapa taiata julienne si maslinele.
Hmm, constat ca eu am pus oregano in aluat,Mimmi l-a presarat peste aluat :)

Las la crescut inca 10 minute dupa care introduc tava in cuptorul preincalzit pentru 25-30 de minute.

DSC02891

Nu pot descrie ce buna a fost!
Multumesc, Mimmi, pentru reteta!

DSC02900

28 de comentarii:

  1. Focaccia e buna oricand, iar a ta arata foarte apetisant.Bafta la concurs.
    Te pup si-ti doresc seara faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. O sa ai succes sigur...la cum arata .....!!! Eu tare as vrea o felie !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gata, ne luam inima in dinti si incercam! Chiar daca banuim ca nu o vom reusi asa fotogenica ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc tuturor!
    Va recomand reteta, a iesit o focaccia tare buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. arata foarte bine, delicioasa nu are cum sa nu fie asa ca baftaaaaaaaa! :*

    RăspundețiȘtergere
  6. sotul meu e innebunit dupa focaccia cu ceapa, cu muuulta ceapa, am sa fac si eu focaccia dupa reteta aceasta pentru el!
    Succes la concurs :D
    te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. Ne posso avere una bella porzione? :) Un abbraccio da Roma!

    RăspundețiȘtergere
  8. Fetelor, va multumesc!
    @ Francesca, naturalmente ;)

    RăspundețiȘtergere
  9. Cum sant inebunita dupa ceapa, cu siguranta, as manca!!!!MMMM, buna trebuie sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce bine ti-a iesit draga Alexandrina. Te pup[ic.

    RăspundețiȘtergere
  11. Alexandrina ti-am trimis mail , sper ca l-ai primit si e totul in ordine si sper sa mai fac ceva si cu hrean!:) Imi pare rau ca iti trimit pe rand :)! Pup!

    RăspundețiȘtergere
  12. tare frumos ti-a iesit ;) ... bafta !!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Multumim pentru participare!
    iti doresc multa bafta !!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere