joi, 9 februarie 2012

Inimioare cu nucă

Gerul din ultima perioada mi-a cam inghetat si mie imaginatia, asa ca nu am pregatit nimic deosebit zilele acestea; de altfel, nici pe blog nu am mai intrat...
Mi-a atras atentia concursul "Ce-ti pofteste inima!", organizat de Liana si Janet, autoarele blogului Pe masa din bucatarie; marturisesc ca mie inima mi-a poftit la ceva cu nuca :)

DSC03569

Ingrediente:

300 g unt,
300 g zahar,
300 g nuca macinata,
300 g faina,
2 oua,
1 l frisca (smantana dulce)
1/2 ceasca cu cafea.

Metoda de preparare e foarte simpla: untul se mixeaza bine cu zaharul, se adauga ouale, apoi se incorporeaza nuca si faina. Rezulta un aluat moale, lipicios, care se imparte in trei; se intinde in tava tapetata cu hartie de copt (cu ajutorul unei spatule) si se coc cele trei foi, pe rand, la 180 de grade, pana incep marginile sa se aureasca.
Frisca se bate bine, se adauga cafeaua; se umplu foile cu crema. Manevrati foile cu grija, sa nu se rupa.

Eu am procedat altfel: am injumatatit cantitatile, am copt doua foi, am decupat inimioare pe care le-am suprapus. Intre inimioare am pus crema.

Pana am terminat eu cu coptul si cu montatul inimioarelor se cam inserase, de aceea lumina nu e tocmai ok pentru fotografii; dar am dardait pe bune, caci pozele le-am facut afara, in zapada :D

DSC03581

Iata si inimioarele mele inzapezite:

DSC03573

Brr! Pofta buna!

10 comentarii: