miercuri, 23 februarie 2011

"Valentine"



Pe cuvant de cercetas ca-s facute pe 12 februarie; daca nu le-am postat de Valentine, cred ca merg si de Dragobete :)
Iubiti-va mult!



Ingrediente:
Blat: 4 oua, 120 g zahar, 120 g faina, un praf de sare, esenta de vanilie
Crema: 1 budinca de capsuni si cele necesare budincii, adica lapte si zahar, 200 ml frisca.
Glazura: 3 lingurite zahar, 2 lingurite cacao, cca 3 lingurite apa, 1 lingurita ulei.

Ouale le-am mixat impreuna cu zaharul, praful de sare si esenta, timp de 25 de minute, dupa care am adaugat faina in ploaie, si am incorporat-o usor. La faina am adaugat si jumatate din praful de budinca.
Compozitia obtinuta am impartit-o in doua si am copt-o pe rand in tava patrata a aragazului, tapetata cu hartie de copt.

Am pregatit mai apoi budinca (jumatate de plic!), conform instructiunilor de pe pachet, cu 250 ml lapte si 2 linguri de zahar. Dupa ce s-a racorit am amestecat-o cu 2/3 din frisca batuta.

Am umplut foile cu crema, iar deasupra am pus restul de frisca. Peste frisca am picurat cu lingura glazura.
Pentru glazura am incalzit pe foc ingredientele si am amestecat pana s-a ingrosat un pic. Am lasat-o putin la racorit inainte de a o folosi.

Daca doriti decupati prajitura in forma de inimioare. Nu e obligatoriu, eu m-am jucat un pic doar pentru poza :)

3 comentarii:

  1. Ce bunaciune.Arata super.
    te pup si-ti doresc o zi frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja visez ca sant la .......desert de dragobete. FFF faina prajitura, merita incercata!

    RăspundețiȘtergere