duminică, 27 februarie 2011

Bloomin` brilliant brownies by Jamie Oliver



Asteptam primavara cu nerabdare, asa-i? Pentru 1 martie va recomand ciocolata :)
Am pregatit nu demult o prajiturica pe care mi-a adus-o in atentie cumnata mea. O consider perfecta pentru a incepe primavara cu pofta :)

Reteta originala aici.



Ingrediente:
250 g unt nesarat,
200 g ciocolata 70% cacao (eu am folosit Milka Triolade, asta am avut in casa),
80 g cacao cernuta,
65 g faina cernuta,
1 lingurita praf de copt,
360 g (eu am pus 300) zahar pudra,
4 oua.
Optional 50 g nuca taiata (nu am avut), 75 g visine (eu am pus visine de la borcan).

Am pus intr-un vas ciocolata razuita impreuna cu untul.



Intr-un castron am amestecat cacaua, faina, praful de copt si zaharul pudra. Si un praf de sare.



Ciocolata si untul le-am topit la bain marie. Am luat vasul de pe aragaz.



Am incorporat mai apoi ingredientele solide in amestecul cremos cu ciocolata si unt, amestecand cu grija.



Am adaugat si cele 4 oua, mixate bine, bine. Am incorporat cu grija.
Compozitia rezultata am turnat-o intr-o tava tapetata cu hartie de copt.

Observatie: cred ca o lingura (rasa) de faina in plus nu ar fi stricat; si nici o tava ceva mai mica decat cea pe care am folosit-o (a mea are cam 20x30 cm).

Tava am introdus-o in cuptorul preincalzit la 180 de grade. Pentru 25 de minute.



Am lasat prajitura sa se raceasca in cuptor. Mai apoi am portionat-o.



Un deliciu! Merge portie dubla :)



Inca un cadru...



Interiorul e moale si lipicios...



Enjoy!

4 comentarii:

  1. Astept primavara...imi palce ciocolata si deasemenea prajitura!O seara buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. O trec pe lista.Mi-ai facut o pofta.
    primavara frumoasa, sa ai, se simte incet ca vine.

    RăspundețiȘtergere
  3. Hm, ce buna trebuie sa fie! Maine am zi de Carbohidrati si la pranz o sa fac o pizza adaptata, dar seara... am dreptul (si pe stangul!) la o prajiturica. Pai, daca am timp sa-mi refac stocul de ciocolata, voi trece la probe. Mersi frumos de asa idee ciocolatoasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. ohhhh ce faina e !!! Trebuie incercata numaidecat !!!

    RăspundețiȘtergere