marți, 22 iulie 2014

Pancakes cu porumb şi pătrunjel



Sunt perfecte pentru o dimineata frumoasa, mai ales ca nu necesita mult timp pentru pregatire si sunt tare bune la gust. Le-am pregatit special pentru provocarea "Virtual Hug", gazduita in aceasta luna de Stefania, iar sursa mea de inspiratie a fost Laura Adamache, una dintre bloggeritele mele preferate; multe dintre sfaturile ei mi-au fost de folos, iar retetele incercate de pe blogul sau mi-au reusit intotdeauna! Multumesc, Laura!



Pentru a prepara aceste delicioase pancakes am folosit o conserva cu porumb dulce, de la Sun Food; cu ceva timp in urma am primit de la ei o cutie incarcata cu bunatati, pe care le-am testat si am fost foarte multumita; din pacate nu am reusit sa particip la concursul lor, La picnic cu Sun Food, vremea dar si zilele cam aglomerate fiindu-mi potrivnice... Astept cu interes castigatorii, am ceva preferati printre concurenti :)

Ok, gata cu vorba, trecem la ingrediente:

1 conserva cu porumb dulce (340 g), Sun Food in cazul meu,
70 g faina,
20 ml lapte,
1 ceapa mica,
1 ou, mediu,
1/2 lingurita praf de copt,
1 varf de cutit cu bicarbonat,
patrunjel,
sare, piper,
1-2 lingurite ulei de masline.



Intai scurgem porumbul din conserva si-l trecem rapid printr-un jet de apa rece; tamponam boabele cu un prosop (hartie) de bucatarie absorbant. Oprim 50 g de boabe, iar restul, cca 200 g, le punem intr-un robot de bucatarie, impreuna cu faina amestecata cu praful de copt si bicarbonatul, laptele, ceapa taiata in bucati potrivite, oul, sarea, piperul si patrunjel - cat doriti - eu am folosit cateva fire de patrunjel.

Mixam 2-3 minute, pana obtinem o compozitie omogena.

Adaugam boabele de porumb ramase si amestecam cu o lingura compozitia. Dam aluatul la frigider, timp de 10-15 minute.

Punem la incins o tigaie pentru clatite, pe foc mic spre mediu, dupa care punem si uleiul (1-2 lingurite); cand s-a incins si uleiul tamponam tigaia cu un servet de bucatarie absorbant si turnam un polonic mic de aluat. Prajim pancakes-urile cam 2-3 minute pe fiecare parte si le scoatem pe o farfurie, pe hartie absorbanta de bucatarie.



Sunt delicioase calde. Multumesc, Laura si Sun Food!!





Un comentariu: