duminică, 18 octombrie 2015

Cannelloni

DSC02304

Ma credeti sau nu, eu nu prea am gatit cannelloni; asa, pur si simplu. Si mi-a parut rau cand am gustat ceea ce o sa vedeti mai jos, caci tare bun mi s-a parut gustul... Reteta este de la bucataras Oana, dar am tras putin cu ochiul si la Cris.


Ingrediente: 1 cutie cannelloni,
100 g cascaval;

500 g carne tocata de porc,
1 ceapa,
1 morcov,
1 cutie rosii intregi in suc de rosii, de la SunFood,
100 g cascaval,
sare,
piper,
rozmarin,
2 catei de usturoi,
2 linguri pasta de rosii;

Sos bechamel: 100 g unt,
3 linguri faina,
800 ml lapte,
sare,
piper,
nucsoara,
2 linguri parmezan ras.

Mod de preparare:

Am pus intr-o tigaie ceapa tocata si am calit-o usor, in putin ulei; am adaugat morcovul ras si carnea tocata, amestecand din cand in cand, pana isi schimba culoarea. Am adaugat pasta de rosii, am lasat la fiert la foc mic, cca 20 de minute.

DSC02283

Dupa ce am oprit focul am condimentat, dupa gust si am lasat carnea la racit. Am adaugat cascavalul ras, am amestecat bine. Si gata compozitia :)

DSC02286

Am calit usor, intr-o alta tigaie, cateii de usturoi, in ulei (cat sa imprumute uleiul gustul de usturoi), dupa care i-am scos din tigaie. Am adaugat rosiile taiate cubulete, cu tot cu suc si am lasat sa fiarba 6-7 minute. Am condimentat cu sare si piper.

Intr-o craticioara am topit untul, am adaugat faina si am amestecat energic, cu un tel; am turnat apoi, treptat, laptele fierbinte, amestecand continuu. Am lasat la fiert sosul pana a inceput sa se ingroase, dupa care am luat craticioara de pe foc, am condimentat si am adaugat parmezanul ras.

Am umplut tuburile de cannelloni cu compozitia de carne, cu ajutorul unei lingurite.
Intr-un vas termorezistent am turnat sosul de rosii, dupa care am asezat pastele umplute.

DSC02290

Deasupra am pus sosul bechamel si am dat vasul la cuptor (preincalzit), la 180 de grade, cca 30 de minute; am scos vasul si am pus deasupra cascavalul ras (cele 100 g). Am mai lasat vasul in cuptor inca 15 minute.

DSC02297

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu