sâmbătă, 16 octombrie 2010

Biscuiţi




Mda, am reinceput serviciul, se cunoaste, nu? Nu mai am timp de nimic :))
Postez o reteta simpla, e vorba de niste biscuiti, buni pentru copii; ii pot rontai cu placere, dar, tot cu placere, pot participa la prepararea lor: intindeti foaia de aluat, oferiti-le forme pentru fursecuri si lasati-i sa decupeze biscuiti dupa bunul lor plac, sau cat va lasa nervii :)
Am folosit 2 oua, 5 linguri zahar, 5 linguri ulei, 1/2 lingurita bicarbonat stins, circa 250 g faina. A, puteti inlocui uleiul cu niste unt sau margarina, cam jumatate de pachet. Puteti dubla cantitatile...
Nu mai tin minte cat i-am lasat la copt, oricum cand incep sa se rumeneasca scot tava din cuptor.

Am in caiet (de la maica-mea), aceeasi reteta, dar cu amoniac; fursecurile obtinute se pot lipi intre ele, cu gem, sau o crema de ciocolata din comert, de exemplu.

Va doresc o duminca frumoasa, sper sa revin mai des pe blogger.

5 comentarii: