duminică, 30 noiembrie 2014

Salată cu cuscus by Mitinita


A sosit vremea unei noi postari din seria "Virtual Hug"; imbratisarea virtuala a acestei luni este adresata Adinei - Mitinita. O urmaresc cu incantare de multa vreme si va recomand cu drag blogul Adinei!
Va prezint o minunata salata cu cuscus, un Tabouleh adaptat, care mie mi-a placut foarte mult. Pentru ca am tot facut reteta vara aceasta, cat am avut rosii in gradina (asa mult mi-a placut!), dar nu numai, iti multumesc Adina!



Iata si o fotografie "verde", asta asa, ca sa va amintiti de vara :P


Ingrediente:

1 cana cuscus,
1 1/2 cana apa,
2-3 legaturi de patrunjel, tocat marunt (nu ca mine :D),
3 linguri menta (eu nu am pus, am ramas fara menta in gradina...),
4 rosii, taiate cuburi,
1 ceapa taiata marunt (sau 3 fire ceapa verde),
sucul unei lamai,
4 linguri ulei de masline,
sare, piper.

Turnam peste cuscus apa clocotita, si acoperim timp de 5 minute. Amestecam cu o furculita, mai lasam un minut, amestecam si tot asa, pana se separa cuscus-ul.
Intr-un bol amestecam restul ingredientelor cu cuscus-ul pregatit.
Este mai mult decat delicioasa! Parerea mea :)

Parada lunii va fi gazduita de Maria.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu