sâmbătă, 16 iulie 2011

Înghețată de vișine


Am facut-o dupa metoda de aici. Vorba vine... caci mi-a fost lene sa verific reteta si am lucrat dupa ureche (si inca una fudula, as putea spune).

Am folosit:
1 l iaurt,
1 pahar visine, din cele ramase de aici,
200 g zahar (am uitat ca trebuia pudra, am uitat si cantitatea, dar oricum visinile statusera cu zahar sa-si lase sucul),
250 ml frisca,
zeama de lamaie.

Am blenduit fructele cu putin iaurt; am amestecat iaurtul ramas cu zaharul si zeama de lamaie (am pus zeama de la o jumatate de lamaie), am adaugat visinile si mai apoi, frisca, pe aceasta din urma amestecand-o usor, cu lingura de lemn, pentru incorporare. Am turnat in caserole, am dat la congelator, am mai amestecat din cand in cand compozitia, cu o lingura.
Am papat cu mare pofta!

11 comentarii:

  1. Imi plac inghetatele cu fructe,foarte buna cu visine,pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. M-ai innebunit, in sensul bun bineinteles, cu visinele... Iar inghetata arata de-mi vine sa ma ling pe degetele... Neaparat trebuie sa plantez niste visini in gradina... Pupici si o duminica minunata !!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si la noi este la top aceasta inghetata! In loc de iaurt folosesc lapte.

    RăspundețiȘtergere
  4. In primul rand pot spune ca invidiez pe toti care au si folosesc visine... pentru ca la mine nu se gasesc...si as manca orice are VISINE!!!!
    Iar pe caldurile astea ce poate fi mai bun decat o inghetata acrisoara de visine ?????
    Pupici si o dumineca placuta!!1

    RăspundețiȘtergere
  5. cald nene,calddd.ce poate fi mai bun decat o inghetata daca nu doua inghtate?spune-mi te rog,ma mai torturezi mult cu visinele si zmeura?sa stiu sa-mi cumpar bilet de avion si sa ma mut la tine,ca la ce minunatii faci sigur ma ai oaspte pe termen nelimitat.pupicei

    RăspundețiȘtergere
  6. Ok, ok, mai am, cred, de postat vreo doua retete cu visine, cu zmeura...

    Va multumesc pentru vizite1

    RăspundețiȘtergere
  7. MMmmmmmmm, Alexandrina, ce frumoasa este! Doamne cum as da gata 2 portii fara sa suflu, ca bine mai arata!

    RăspundețiȘtergere
  8. Inghetata ta vine perfect la canicula asta, super...

    RăspundețiȘtergere
  9. Eeee...ce buna tre sa fie. Si pe caldura asta merge uns. :))

    RăspundețiȘtergere