luni, 26 august 2013

Salată de roșii

DSC08567

In week-end am muncit un pic si am reorganizat blogul: cred ca se ajunge mai usor la retetele mele :) Sper sa fie pe placul vostru ce am mesterit zilele astea. Deoarece am stat mult cu ochii pe monitor, fac o pauza de blogger azi si va las o reteta simpla. Fara multe alte cuvinte: favorita mea :)

In plus, sunt norocoasa, in sensul ca toate ingredientele pentru aceasta salata provin din gradina proprie.

Pentru o salata delicioasa am folosit cateva rosii (yum!),

1 ceapa (alba/rosie, cum se nimereste),

o mana buna de patrunjel,

cateva frunze de busuioc,

sare, piper,

putin ulei,

zeama de lamaie (dupa gust).

DSC08561

Modul de pregatire este extrem de simplu (seamana cu (re)descoperirea mersului pe jos :D): feliem rosiile, taiem ceapa julienne, taiem patrunjelul si busuiocul, le amestecam cu grija, asezonam cu sare si piper, dupa gust, stropim cu putin ulei (eu pun si un pic de zeama de lamaie, ca-mi place). Si... gata.

DSC08565

Asta asa, ca sa vedeti de unde iau rosiile :)

P.S. Nu o uitati pe Diana si a ei provocare "Dulce Romanie".

5 comentarii:

  1. ce postari minunate ai in ultima vreme! bravo!

    RăspundețiȘtergere
  2. Si preferata mea, in plus cu ingrediente din propria gradina ...mmmm!! :*

    RăspundețiȘtergere
  3. Esti o norocoasa ca te poti bucura de ingrediente direct din gradina <3. Iti multumesc ca te-ai gandit la mine, draga mea. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Me encanta su ensalada con tomates de su huerto aquí le llamamos "ensalada chilena " se ve muy rico,saludos y abrazos

    RăspundețiȘtergere