vineri, 9 august 2013

Salată cu pui, rodii și ananas

DSC05984

Stiu, e o salata care ar merge mai bine iarna, si asa e, asta iarna am pregatit-o :)) O postez abia acum. E delicioasa, usor de facut...

Ingrediente (puteti stabili cantitati dupa preferinta):

1 piept de pui (carnea trebuie fiarta, pentru o supa, sau un rasol)

1 conserva de ciuperci (eu am folosit ciuperci proaspete, pe care le-am taiat bucati potrivite si le-am tras putin in unt),

1 conserva de compot de ananas

1 rodie,

maioneza, dupa gust (eu am facut maioneza dintr-un galbenus fiert si unul crud; dar sa stiti ca demult imi propun sa incerc varianta aceea rapida, la blender...)

DSC05975

Pregatim ciupercile, taiem pieptul de pui (fiert), cubulete, preparam maioneza, scurgem ananasul de sirop si-l taiem bucati potrivite, scoatem semintele rodiei... Cam multa treaba, nu? :P

DSC05981

Asezam ingredientele intr-un castron, potrivim gustul de sare si piper si amestecam usor.

Asezam salata intr-un bol; eu am decorat cu putina maioneza.

DSC05983

Un comentariu:

  1. cat de bine poate sa arate, ce culori vii si o combinatie frumoasa intre ingrediente, nu am incercat niciodata, oricum cred ca are un gust demential, deci trebuie incercata reteta :)

    RăspundețiȘtergere