marți, 3 ianuarie 2012

Desert cu șampanie și zmeură

DSC03337

Reteta acestui desert cu fructe am descoperit-o intr-o emisiune culinara, de pe Euforia; nu mai retin cum se numea emisiunea, mi-am notat in caiet doar reteta, fara alte amanunte.

In reteta originala s-au folosit zmeura, afine, coacaze, mure si cirese. Eu am pus doar zmeura, adica ceea ce aveam in casa.

DSC03336

Ingrediente:
3 galbenusuri,
3 linguri zahar,
3 linguri sampanie,
fructe.

Amestec galbenusurile cu zaharul, la bain marie; adaug sampania si amestec cu telul pana se ingroasa compozitia.
In forme mici (eu am folosit pe cele de silicon, pentru briose) asez fructele, iar deasupra torn cam trei lingurite (chiar linguri, in cazul meu) din compozitie.

DSC03334

Introduc formele in cuptorul preincalzit, la 180 de grade. Le-am scos dupa ce au trecut testul scobitorii (iar nu pot spune cat le-am lasat in cuptor, oricum, vreo 25 de minute tot au stat la copt).

DSC03335

Am indraznit sa le pudrez cu zahar. Si le-am garnisit cu alte cateva boabe de zmeura.

DSC03338

23 de comentarii:

  1. arata minunat!!!
    http://www.youtube.com/watch?v=5GbYXdoRS60&feature=BFa&list=PLFFE0137116E6AE5C&lf=results_main

    RăspundețiȘtergere
  2. You have a great blog..shall be checking it out every now and then..Happy New Year!

    RăspundețiȘtergere
  3. Delicioase trebuie sa fie.De aratat arata super bine.
    Te pup cu drag.

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte bine arata! Cred ca au fost foarte bune!

    RăspundețiȘtergere
  5. Mmm, tare bune trebuie sa fie!!!Pup si la multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm, ce bunatate... vin cu sampania, dai la schimb o briosa ?!

    RăspundețiȘtergere
  7. Tare plac fructele de padure! As manca un kg fara sa ma gandesc ;) Delicioase dulcegarii! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  8. Delicioase! sunt binevenite,yammy...:)Pupici:x

    RăspundețiȘtergere
  9. dezmat total! sampanie, zmeura...ce mai lipseste?
    pupici draguta mea

    RăspundețiȘtergere
  10. Este un desert la care m-as da si eu. Arata superb!
    Un an nou plin de realizari.

    RăspundețiȘtergere
  11. Cred ca sampania le-a facut si mai pufoase!Si cu zmeurica aia:)
    La multi ani si mii de pupici!

    RăspundețiȘtergere
  12. La multi ani! Un desert fin si delicios ai tu aici! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  13. La Multi Ani!
    Cu asa lucruri bune si gustoase, timp ne trebuie!
    Arata grozav si ne lasa gura apa...

    RăspundețiȘtergere
  14. super arata.n-am vazut nimic asemanator pana acum.pup

    RăspundețiȘtergere