duminică, 21 decembrie 2014

Cheesecake cu fructe de pădure



Sunt pe repede inainte :) Nu ca mi-ar parea rau, inseamna ca se apropie Craciunul cu pasi repezi...
O noua reteta din categoria celor pregatite candva... acum i-a venit randul:)



Ingrediente:
Blat: 200 g biscuiti,
80-100 g unt topit,
2 linguri zahar;

Crema de branza: 350 g crema de branza (eu am avut 1 cutie de Philadelphia si una de crema de branza natur de la Delaco),
150 g zahar,
400 ml frisca,
1 plic gelatina;

Topping: 100 g fructe de padure,
100 g zahar.



Zdrobim biscuitii (eu i-am macinat la robot); peste ei adaugam untul topit si zaharul. Amestecam cu atentie biscuitii cu untul, pana obtinem niste firmituri:



Ungem o forma detasabila de copt cu unt si tapetam fundul acesteia cu amestecul de biscuiti; presam cu ajutorul unui pahar, urcand din compozitie si pe marginile formei de copt (la o inaltime de 3-4 cm).



Separat hidratam gelatina, in apa rece cat s-o acopere, timp de 10 minute. Mixam crema de branza cu zaharul, batem frisca. Tinem gelatina hidratata la bain marie, pana se lichefiaza. O amestecam cu crema de branza, dupa care incorporam, cu miscari usoare, si frisca batuta.
Eu am pus in crema de branza si cateva afine.



Nivelam si dam tortul la rece, cateva ore.

Punem la fiert fructele si zaharul, dam cateva clocote, numai bine compozitia se ingroasa un pic. Amestecul rezultat, racorit si trecut prin sita, se toarna peste tort. Presaram fructe de padure.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu