joi, 28 ianuarie 2021

Supă cremă de cartof dulce

 



Iată o supă cremă care mie una mi-a plăcut foarte mult; e făcută cumva după ureche, în sensul că nu m-am documentat în prealabil, dar înclin să cred că m-am descurcat :)

Ingrediente necesare:

3 cartofi dulci,

2 cartofi,

1 ceapă,

1 bucată de țelină,

apă,

sare, piper,

smântână pentru gătit (cca 150 ml, sau în funcție de consistența dorită).




Am pus la fiert, în apă cu puțină sare, legumele curățate, spălate și tăiate cuburi, până au fost fierte și a intrat furculița cu ușurință în cartof.
Am strecurat legumele, după care le-am pasat cu ajutorul unui blender vertical. Am diluat piureul de legume cu apa în care au fiert acestea, apoi am adăugat smântâna dulce (puneți smântână până ajungeți la consistența dorită), apoi am mai pus un pic pe foc oala cu supă.
Potriviți gustul de sare și piper.

A mea a arătat cam așa:


Am servit supa cu crutoane. Și cu mare poftă :)









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu