vineri, 24 iunie 2011

Tort cu brânză și căpșuni


De la inceput vreau sa va spun ca nu prea-s multumita de fotografii, dar, na, macar tortul a fost bun.
Am primit de la vecina niste branzica proaspata... am vrut s-o consum si altfel, asa a aparut pe masa noastra un tortulet ce a avut succes, mai ales la fete :D
Reteta e din Practic.

Ingrediente: un blat facut din 4 oua, dupa reteta de aici,
2 pliculete de gelatina,
400 g capsuni,
500 g branza dulce,
250 g iaurt,
80 g zahar (eu am pus un pic mai mult, capsunile erau destul de acrisoare),
2 plicuri zahar vanilat,
500 ml frisca.

Capsunile le-am impartit in trei: am oprit cateva pentru decor, 150 g le-am blenduit, 150 de grame le-am tocat cuburi.


Branza de vaci, iaurtul, zaharul si zaharul vanilat le-am pus intr-un bol mai mare...


... si le-am amestecat.


Am batut frisca; am oprit cateva linguri de frisca pentru ornat.
Am hidratat gelatina si am dizolvat-o la bain-marie. Astfel pregatita am pus-o in crema de branza.
Am impartit compozitia de branza in doua: in jumatate am pus piureul de capsuni...


... cuburile de capsuni si jumatate din cantitatea de frisca.


In celalalt bol cu crema de branza am pus restul de frisca.


Am montat tortul asa: pe platou am asezat blatul (am uitat sa-l insiropez, pacat!), am asezat inelul formei de tort si am turnat intai compozitia cu capsuni, apoi cea ramasa alba. Am dat la rece cateva ore (4).

Am scos inelul, am uns marginile tortului cu frisca, am aruncat cateva ornamente cu cacao pe laterale, am pus niste capsuni peste tort, am feliat, am mancat...


Iata alte doua instantanee. Va las, plec la sanziene :)


10 comentarii:

  1. excelent, tare mult imi place!
    Te pup.
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  2. combinatia de fructe si brinza e mereu invingatoare!:)

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte delicos si racoritor.care e felia mea?pupici multi

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca va place tortul, intr-adevar a fost foarte bun.

    RăspundețiȘtergere
  5. Super....parca-i simt gustul racoritor....mmmmmm!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mmmm,ce bine arata!Asa "pufos" pare amestecul de brînza!

    RăspundețiȘtergere
  7. Si eu am facut crema de branza cu capsuni. E delicioasa si tortul nemaipomenit de gustos. pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Arata minunat.Am salvat reteta .Mersi.o zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  9. Wow that was odd. I just wrote an extremely long comment
    but after I clicked submit my comment didn't appear. Grrrr... well I'm not writing
    all that over again. Anyway, just wanted to say superb blog!
    My site: Work from home

    RăspundețiȘtergere
  10. I truly love your blog.. Great colors & theme. Did you make this website yourself?
    Please reply back as I'm attempting to create my own personal blog and would love to find out where you got this from or just what the theme is named. Thanks!
    Feel free to visit my blog :: how to make iphone apps

    RăspundețiȘtergere