vineri, 26 martie 2010

Premii, premii, premii :)









Yuppy, am primit niste premii dragute! Am cam tras chiulul zilele astea la bloggerit, m-am prezentat cu intarziere sa le ridic, dar sunt asa de frumoase!!
Tin sa multumesc fetelor care mi le-au oferit:
Miha Ochi_verzi
Micul


Era sa uit, trebuie sa enumar 10 lucruri care ma fac fericita.
Pai, in primul rand fericita ma fac sotul si copii.
Ce ar mai fi...
o prietenie trainica, frumoasa;
o veste buna;
o carte buna;
un film care sa ma tina "lipita" de ecran de la inceput la sfarsit;
o melodie, nu una anume, dar care sa-mi faca "pielea de gaina";
o reteta noua care imi iese perfect;
luna martie;
marea;
o ciocolata :)
Sunt mai multe, desigur, lucrurile care ma fac fericita, am enumerat primele 10 care mi-au venit in minte...

P.S. Ina m-a provocat la un mic joc :)
Ce ascund eu in poseta?? Acum, destul de putine lucruri, caci mi-am schimbat posetele, mi-am achizitionat unele mai mici ca dimensiune :)
Pai, obligatoriu portofelul (cu bani sau fara :)));
actele;
telefonul;
un pachet de servetele;
ca si Just me, se intampla sa car si vreo doi pampersi;
macar doua pixuri;
obligatoriu crema de maini;
o sacosa goala, sa fie...
ceva bombonele, pentru fie-mea cea mijlocie;
si... cam atat.
Dar am avut vremuri cand aveam posete din acelea mari, pe care le umpleam cu de toate :D

Va multumesc frumos dragele mele, pentru cuvintele frumoase, pentru premii, pentru atentie, pentru tot!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu