marți, 27 iulie 2010

Rulouri de porc

Ok. Pozele nu-s prea dichisite, in ziua in care am gatit rulourile abia puteam sta in sus. Aveam de gand sa fac niste snitele dar m-am reorientat rapid spre altceva :)



Aveam deja pregatite vreo 8 felii de pulpa de porc, batute ca pentru snitel, sarate, piperate.
Am umblat prin frigider, prin congelator, si am scos de acolo 3 triunghiuri de branza topita, niste unt, mazare si niste ardei gras, gata tocat.

Mai intai am frecat branza topita cu o lingura de unt. Pasta obtinuta am distribuit-o pe suprafata fiecarei felii de carne. Deasupra am presarat cateva boabe de mazare si un pic de ardei gras. Cam asa arata o felie astfel pregatita:



Am rulat carnea; rulourile le-am fixat cu scobitori, apoi le-am dat prin faina, prin ou batut si prin pesmet, dupa care le-am prajit in ulei, pe ambele parti.



Si gata. Ne-a placut combinatia de gusturi.



De ieri ma chinui sa termin postarea :) Am rezolvat-o azi, in 5 minute, noroc ca dorm fetele :))

4 comentarii:

  1. cred ca au fost foarte bune rulourile, interesanta combinatia combinatia....un premiu te asteapta la mine pe blog..te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. Rulourile astea cred ca sunt grozave si combinatia este super.
    Cateva premii simpatice te asteapta si la mine, aici: http://sindy.blog.gustos.ro/premii-fel-de-fel/premii-simpatice/

    RăspundețiȘtergere
  3. Va multumesc pentru aprecieri!
    @ Diana si Lia, ma prezint pentru premii.

    RăspundețiȘtergere