duminică, 1 aprilie 2012

Salată a la russe

Azi la noi a fulguit putin, brr. Mi-e dor de copacii infloriti...

DSC01160

Noroc de arhiva; o sa mai postez fotografii de anul trecut, poate ispitesc primavara sa isi intre in drepturi :)

Pentru azi o salata tare simpla, salata a la russe.

DSC03700

Ingrediente: 10 cartofi, fierti in coaja si decojiti (asta nu fu chiar placut, degetele mele stiu prea bine :D);
3 morcovi, fierti si astia;
4 castraveti murati (eu i-am decojit si i-am curatat de seminte);
o bucata de pastarnac, fiert (nu am avut telina...);
cca 150 g mazare (eu am folosit congelata, merge si din conserva);
maioneza de post (asta a fost din comert...);
sare, piper, zeama de lamaie.

Legumele fierte le-am taiat cubulete, am adaugat mazarea si castravetii murati, taiati si ei cubulete, si cateva linguri de maioneza.

DSC03691

Am potrivit gustul de sare si piper, am folosit si putina zeama de lamaie; am amestecat cu grija si apoi am pus salata intr-un bol. Am pus peste ea maioneza, cat am avut chef.

Iat-o aici, alaturi de alte chestii de post.

DSC03732

P.S. V-a pacalit cineva astazi?

10 comentarii:

  1. la mine a nins in toata regula! buna reteta ta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Delicioasã! nu ma pãcãlit nimeni...de fapt este aniversarea mea si a sotului ( de la prima întâlnire) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce bunatate... O portie.. mica?!
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna tare salatica!!!Eu am incasat-o de la sot:)Nici nu mi-am dat seama ca e 1 aprilie.Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  5. Delicioasa!! Anul acesta nu am priit nici o pacaleala! :) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  6. Buna idee cu salata! Vad ca tu ti-ai luat pacaleala cu fulguitul :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Arata bine si cum imi place sfecla se poate sa imi placa si aceasta salatica ! Te pup !

    RăspundețiȘtergere