marți, 1 mai 2012

Plăcintă cu carne

DSC04224 A sosit si 1 mai :) Cu soare, voie buna... Si pomi infloriti. In sfarsit! DSC04182 Pentru azi o placinta cu carne. Ingrediente: 1 pachet foi de placinta, 500-600 g carne tocata, 4-5 cepe verzi, 2 oua, sare, piper, ulei, 1 ou pentru uns placinta. Toc ceapa verde si o calesc usor in ulei incins, cam 1 minut; adaug si carnea tocata, amestec si las pe foc pana carnea isi schimba culoarea. Maruntesc carnea cu lingura de lemn. Potrivesc gustul de sare si piper. Cand carnea e rece adaug cele doua oua batute si amestec. Intre timp nu am stat degeaba: am pregatit foile de placinta. Captusesc o tava cu hartie de copt, asez o foaie de placinta, o pensulez cu putin ulei, inca o foaie, pensulez cu ulei si tot asa pana asez cam jumatate dintre foi. Repartizez amestecul de carne si acopar cu restul de foi, repetand operatiunea de pensulare cu ulei. DSC04192 Ung placinta cu ou batut (as fi pus si niste smantana, dar nu am avut in casa) si o coc pana se rumeneste frumos deasupra. O portionez rece. DSC04215 Si o fotografiez :) DSC04223 Data viitoare voi folosi foietaj si ceva smantana.

10 comentarii:

  1. Foarte buna, ne plac toate placintele, pateurile si in general aluaturile cu carne.
    Sa ai o zi faina.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aratã super! ce bunãtate...mmmm...

    RăspundețiȘtergere
  3. Hmmm, ce bine arata... pacat ca aici nu gasesc foi de placinta... Pupici !

    RăspundețiȘtergere
  4. ce pofta mi-ai facut!eu am "gatit" doar torturi in ultima vreme:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Se topeste in gura foietajul acela!
    Siiii...ar fi buna si de pachetel la munca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce delicios arata... Nu as putea refuza o portie! Pupici

    RăspundețiȘtergere
  7. Intotdeauna mi-au placut placintele cu carne. Ma bucur sa gasesc reteta pe blogul tau. Arata delicios!

    RăspundețiȘtergere
  8. Mmm, mi-e dor si mie de-o placinta cu carne! Arata super!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  9. Va multumesc frumos pentru vizite si comentarii!

    RăspundețiȘtergere